Vanliga Frågor

Allmänna frågor

Vid förhinder, hur går man tillväga vid avbokning?

Om man inte kan delta ber vi dig att höra av sig till oss snarast på camp@fbk.se.

När skickas information ut inför varje camp?

Information med gruppindelning och schema skickas ut en vecka före start. 

Vad ska man göra med sin värdehandling?

Medtag alltid din värdehandling vid campstart då det är ditt kvitto på genomfört köp.

När skickas fakturan ut vid val av förskottsfaktura? 

Vid val av förskottsfaktura skickas fakturan ut inom två dagar till den angivna e-postadressen. Har man inte fått den inom två dagar ber vi dig kontakta oss. 

COVID-19

Hur tänker ni kring att arrangera camper med nuvarande situation? 

Vår uppfattning likväl som våra myndigheters är att fysisk aktivitet är viktigt inte bara för kroppen, utan även för hjärnan och vår psykiska hälsa. Att låta barn aktiveras och träffa varandra i ett forum som de älskar är därför något vi till största möjliga mån vill försöka att stimulera. 

Läs gärna igenom vilka åtgärder som vi vidtar, du hittar dem här.

Kommer sommarens camper att bli av?

Ja, de kommer att genomföras som planerat. För att på ett säkert sätt kunna arrangera camperna kommer ett stort antal åtgärder att vidtas. Dessa åtgärder hittar du här.

Hur sent kan vi avanmäla för att få pengarna tillbaka?

Vid covid-19 så återbetalar vi hela anmälningsavgiften vid avanmälan, för att göra detta behöver dock ett besked före 22/6. Efter detta så återbetalas inga anmälningsavgifter. 

Hur vet vi om en camp ställs in?

I händelse av att vi behöver ställa in alternativt flytta på de camper som är planerade så meddelas detta via mail och SMS till berörda deltagare och dess anhöriga.  

Kommer ni att införa några åtgärder eller restriktioner till camperna? 

Samtliga åtgärder för sommarens camper finner ni här.

Vad gäller kring återbetalning för camper som ställs in?

Vi återbetalar hela anmälningsavgiften för de camper som ställs in.

Vad gäller kring återbetalning för camper som flyttas? 

För camper som flyttas har alla deltagare kvar sin plats till det nya datumet. Om det nya datumet mot förmodan inte skulle passa så återbetalas hela anmälningsavgiften.  

Hur gör jag för att få mina pengar tillbaka? 

Om en camp ställs in så återbetalas pengarna automatiskt, du behöver inte kontakta oss. Vill du lämna återbud till en camp som har flyttats mailar du till camp@farjestadsbk.se. Kom ihåg att uppge ditt referensnummer som du fick vid köpet. 

Jag vill inte att mitt barn ska delta i sommar, hur gör jag då? 

Normalt tar vi en administrativ avgift på 500 kr för avanmälan till samtliga camper. I dessa tider sker dock all återbetalning kostnadsfritt, hela anmälningsavgiften återbetalas således.  

När kommer mina pengar in på kontot? 

Vi arbetar tillsammans med Tickster för att så snart som möjligt återbetala pengarna. Observera att belastningen är enormt hög så vi ber er ha överseende med att återbetalningen kan dröja upp till fyra veckor.  

Får vi pengarna tillbaka vid avbokning efter 31:a maj?

Ja, alla avgifter återbetalas fram till och med 22/6. 

När kommer grupperna till sommaren?

Grupperna  kommuniceras 1 vecka före start av respektive camp.

När kommer schemat till sommaren?

Schemat  kommuniceras 1 vecka före start av respektive camp.

 
 

Navigera

Socialt

Kontakt

Norra Infarten 79

654 65 Karlstad

Sverige